Sunday, October 24, 2010

Birthday Update!!!! Celebrando su Cumpleaños!!!!

Wow, unexpected update today!!!! Ann from Red Thread.com sent me a photo of Liam Pan Shu enjoying his Birthday Cake. He looks so happy and is with all his little friends and that is what we wanted for him, to enjoy his special day. Of course I cried when I saw his beautiful smile and the light in his eyes, I see that our baby boy is full of love for life and that also he is greatly loved at the Boutou SWI.  Just a few more days baby boy and we will be a family!!!!! Big Kiss from Mama and Baba!!!

¡Ah, actualización inesperada hoy! !!! Ann de RedTheard.com me envió dos fotos de Liam Pan Shu que disfrutando de su bizcocho de cumpleaños. Se ve tan feliz y está con todo sus amigitos y eso es lo que deseamos para él, que disfrutara de su día especial. Por supuesto lloré cuando vi su hermosa sonrisa y la luz en los ojos, yo veo que mi nene está lleno del amor para la vida y también es adorado mucho en el Boutou SWI. ¡Sólo unos pocos de días y nosotros serán una familia! !!!! ¡Un Beso grande de la Mamá y Baba!!!

4 comments:

  1. Aaaaaahhh que bello! Dios lo cuide! Esta gordito!

    Mei-ling

    ReplyDelete
  2. Millie y Juan
    Que bello, me encanta toda su carita llena de bizcocho mmmmque rico.

    Gladys and Isreal

    ReplyDelete
  3. So sweet! so happy for you all too!
    Stacy

    ReplyDelete
  4. Hola!
    What a lovely boy you have waiting for you in China! I will follow your blog every day. We got our boy Alvar Wu LiQuan last summer in Hohhot. We really liked the city and the people.
    I wish you luck!!
    /Anette from Sweden

    ReplyDelete